El árbol y su engendramiento

26/1/2017

Este diagrama muestra la co-participación de cada consciencia Elemental en la configuración del ser arbóreo.
La memoria de cada Elemental está contenida en propia semilla que sigue viva y conectada al campo cuántico de donde es originario toda su vida.

 

Transcipción:

De com un arbre neix, capgirant el món que duia a dins i que ara el nodreix


1 / 
Sota les mots hi regna la por de ser anomenat i portat al món.
L’esperit que nodreix i dona llit a la llavor, té forma de cor esporugit i emet una bramor, és el cant de la por que brega contra la mort.
Quan l’aigua s’hi escola i n’esmicola la foscor, reneix i dóna el millor, quan el blau fosc penetra la onda del marró, les lleixes tremolen prefigurant la llar, la llavor innata de l’amor.
Ulls que somnien ser ona i lliscar per sota les tones de nombres, les files de dades que s’esmicolen i reventen la foscor del llot prenyat d’informació de l’ADN de l’amor.
5Extasiades, les corrioles es maravellen totes soles,  davallen i s’aixequen prestes per admirar el món que rau sota les calces de la Gran Dona.
Fent cabrioles s’aixequen, tot amuntegant les seves penes, i dissolvent-les apenes coneixen el miracle de la seva existència etèrea, per remuntar tot seguit al cor perenne de la Mare Balena.
6 / I el verd germina en explosió continua, del centre cap al perímetre, com un ensiam que fos nascut del bram, de trovar-se a soles amb la Gran Mare i l’Aigua que es vessa de les seves entranyes tot penetrant les venes de la terra infame, eixordant nenes i mares, i a les princeses exhaustes que rauen sota les cavernes i els llacs que enmirallen les seves penes.
Nyuste’s, princeses, forces sanadores del planeta terra, balenes, retireu les cortines espesses amb el verd que rebenta i sana, de neu i plata sou cobertes d’Aigua, i de l’Aire que emana de les ales obertes ara.
7El gran Arbre és nascut qua retrova al Pare, el Groc atesorat pel magma d’allò sabut inconegut fins ara. La taca verda s’escampa, la llavor ja ha rebut, la closca inflada s’ha partit i no s’encanta, el cor s’aixampla.
Els sons acolorits han fet diana, els mags encantadors de la plana l’han despertada, i el blanc es torna roig per ara, del 1 al 2 hi ha la serpent que balla mentre la flauta recita el nom del Pare.
8La força de la plana major ha rebut el to que emana de l’interior de la flauta, del tronc que creix i el so emana, convençut que la seva cançó és la que mana i recull tot el que és en aquesta plana.
És a la base del meu tronc per on s’enfila la meva ànima amb l’esperança de retornar a casa, retornant els sons i les pautes que definiexen qui sóc aquí i ara, allò del què em serveixo a taula i allò que ofereixo a la manada, què prenc i què donc quan emeto el meu cant que sura per la galàxia del teu pensament quan m’abraces, llavors refàs el camí fins a la llavor que m’ha parit i t’enmiralles en la meva tasca.
9Sintonitzem, cantem plegats arbre frondós!  de les teves lleixes en farem llapissos i taules per seguir fent el dibuix que ens assenyala com a sers buturuts que som sota la pell dels mots que canten:
Sóc flor revel.lada, tornada arbre, que emana de la inconsistència de la meva presència davant el pare; sóc així, fet a la meva manera, acepta’m l’olor i la meva essència d’arbre!

De como un árbol nace, dando un vuelco al mundo que ahora lo nutre y antes llevaba dentro

1Bajo las palabras reina el miedo a ser nombrado y traído al mundo.
2El espíritu que nutre i da lecho a la simiente tiene forma de corazón atemorizado y emite un sonido de fondo, un canto pavoroso que trabaja contra la muerte.
3Cuando el agua se cuela y desintegra su oscuridad, renace y da lo mejor, cuando el azul oscuro penetra la onda del marrón, los estantes tiemblan prefigurando el hogar, la semilla innata del amor.
4Ojos que sueñan ser onda y deslizarse por debajo de las toneladas de números,  filas de datos que se desmenuzan y revientan la oscuridad del lodo preñado de información del ADN del amor.
5Extasiadas, las poleas se maravillan solas, bajan y se levantan prestas para admirar el mundo que radica bajo las bragas de la Gran Dama haciendo piruetas se levantan, amontonando sus penas, y disolviéndolas apenas conocen el milagro de su existencia etérea, para remontar a continuación en el corazón perenne de la Madre Ballena.
6Y el verde germina en explosión continúa, del centro hacia el perímetro, el lechuga es nacida del inicial bramido, de encontrarnos a solas con la Gran Madre provocando que el Agua que se derrame de sus entrañas para penetrar las venas de la tierra infame, ensordeciendo a niñas y madres, y a las princesas exhaustas que yacen bajo las cavernas y los lagos que reflejan sus penas.
Ñusta’s, princesas, fuerzas sanadoras del planeta tierra, ballenas, retirad las cortinas espesas con el verde que revienta y sana, de nieve y plata sois cubiertas de Agua, y del Aire que emana ahora de las alas abiertas.
7El gran Árbol nace cuando reencuentra al Padre, el Amarillo atesorado por el magma de lo sabido desconocido hasta el presente. La mancha verde se extiende, la simiente ha recibido el rayo hiriente, la cáscara hinchada se ha partido, ya nada la detiene y no se entretiene, el corazón se expande.
Los sonidos o rayos de color, los magos encantadores hacen diana en la planicie dibujada, despiertan así su superficie transformando, ahora, el blanco que se torna rojo, el 1 que da el paso hacia el 2, y la serpiente baila mientras la flauta recita el nombre del Padre.
8La fuerza de la plana mayor ha recibido el tono que emana del interior de la flauta, del tronco que crece y el sonido emana, convencido de que su canción es la que manda recoge todo lo que hay en esta página.
Es en la base de mi tronco por donde sube mi el alma con la esperanza de volver a casa, devolviendo los sonidos y las pautas que definiexen quien soy aquí y ahora, y aquello de lo que me sirvo en la mesa así como lo que ofrezco a la manada, qué tomo y qué doy cuando emito mi canto que flota por la galaxia de tu pensamiento en el momento que me abrazas, cuando rehaces el camino hasta la semilla que me ha parido y te reflejas en mi tarea.
9Sintonicemos, cantemos juntos, árbol frondoso! de tus madera haremos lápices y mesas para seguir haciendo el dibujo que nos señala como seres abultádondo bajo la piel de las palabras que cantan:
soy flor revelada, transformada en árbol, que emana de la inconsistencia de mi presencia ante el padre; soy así, hecho a mi manera, acéptame el olor y mi esencia de árbol!

 

 

Tierra, el Agua, Aire y Fuego, Por este orden aparecieron, más luego la intervención del clero que puso el orden numérico, aunque  es en color que yo lo veo…

 

 

Recibí este dibujo para ayudarme a ordenar el flujo de informaciones obtenidas previamente sobre el influjo de las vibraciones -rayos de colores, sonidos, códigos en definitiva- en la materia viva:

Nacimiento y muerte ocurren al unísono y cuando estamos en presencia ante un árbol crecido, revivimos el momento de su formación bajo tierra. Así recibimos su conocimiento, su esencia, su olor en permanencia.

La secuencia dibujada incluye a cada una de las fuerzas o Elementos que intervienen aquí en la Tierra, éstos han viabilizado previamente determinadas frecuencias de luz y sonido. Agua, Aire, Fuego, Tierra, son agrupamientos o alineamientos de ciertas vibraciones pautadas que dan forma y emanan del arco de los 7 rayos etéricos captados según los colores de nuestra paleta.

Lo que importa es el color y su codificación semántica -no traduciré el olor o el sonido que percibo mientras dibujo y conecto con cada una de esas fuerzas, almenos no por ahora- y sobretodo su orden de aparición al dibujar.
La numeración nos puede ayudar en la comprensión de la secuencia que nos importa si queremos dar forma al momento de la aparición de cualquier entidad viva de este planeta.
Del Blanco al Rojo, del Negro al Magenta oscuro de la Tierra, unos se llaman a otros para articularse y dar espacio al líquido plasmático donde el Acuático Azul Rosáceo y el Amarillo Mediático concurren y reverberan bajo el calor del Fuego Dorado, provocando así la expansión del Verde entusiasta que surca el Aire blando y Blanco azulado como un rayo con destellos de diamante.

En otras ocasiones volveremos sobre este tema, las enseñanzas de María Magdalena sobre el furor necesario para que la Vida material se devuelva a su lugar original de concepción, la imaginación del padre, según reza esta lámina. Acotada por una serie de descripciones que quieren trazar un puente entre la naturaleza y el alma, recordarla me transmite pura fuerza, en contra de la inercia que la gravedad convexa arguye, pues nos aplana y resume en un único plano de la existencia.

Vaig rebre aquest dibuix per ajudar-me a ordenar el flux d’informacions obtingudes prèviament sobre la influència de les vibracions -raigs de colors o sons, codis en definitiva- en la matèria viva:

Naixement i mort són aconteixements simultanis i quan estem en presència davant un arbre crescut, revivim el moment de la seva formació sota terra. Així  rebem el seu coneixement, la seva essència, la seva olor en permanència.

La seqüència dibuixada inclou cadascuna de les forces o Elements que intervenen aquí a la terra, aquests han viabilitzat prèviament determinades freqüències de llum i so. Aigua, Aire, Foc, Terra, són agrupaments o alineaments de certes vibrations pautades que donen forma i emanen de l’arc dels 7 rajos etérics captats segons els colors de la nostra paleta.

El que importa és el color i la seva codificació semàntica -no traduiré l’olor o el so que percebo mentre dibuixo i connecto amb cadascuna d’aquestes forces, almenys no per ara- i sobretot el seu ordre d’aparició damunt la pàgina en blanc. La numeració ens pot ajudar en la comprensió de la seqüència que ens importa si volem donar forma al moment de l’aparició de qualsevol entitat viva d’aquest planeta. Del Blanc al Vermell, del Negre al Magenta fosc de la Terra, uns es criden a altres per articular-se i donar espai al líquid plasmàtic on el Aquàtic Blau Rosaci i el Groc Mediàtic concorren i reverberen sota la calor del Foc Daurat, provocant així l’expansió del Verd entusiasta que solca l’aire tou i Blanc Blavós com un raig amb centelleigs diamantins.

En altres ocasions tornarem sobre aquest tema, els ensenyaments de Maria Magdalena sobre el furor necessari perquè la Vida material retorni al seu lloc original de concepció, la imaginació del pare -segons diu aquesta làmina-. Acotada per una sèrie de descripcions que volen traçar un pont entre la natura i l’ànima, qua rememoro aquesta imatge rebo pura força, en contra de la inèrcia que la gravetat convexa argüeix, ja que ens aplana i resumeix en un únic pla de l’existència.

 

no és permesa la reproducció de les imatges i textes sense el meu permis // no está permitida la reproducción de las imágenes y texto sin mi permiso